Onderwijskwaliteit Marketing-en Communicatiesupport
Het graduaat Marketing- en communicatiesupport is een erkende graduaatsopleiding na een positieve Toets Nieuwe Opleiding. Ter voorbereiding van hun accreditatie doorloopt de opleiding momenteel een kwaliteitscyclus ‘op maat van de eigen regie’. We hanteren hiervoor de VARiOSO-cyclus die je in detail kan nalezen via onderstaande link. Je vindt hieronder informatie over de kwaliteit van deze opleiding.
Lees onze kwaliteitsrapporten
Hiernaast vind je het adviesrapport en -besluit van de Toets Nieuwe Opleiding van de NVAO. Verder lees je enkele sterke punten en aandachtspunten uit de onderwijsscreening (analysefase). Van zodra de accreditatieprocedure is afgerond, vind je hiernaast het besluit. Een jaar later volgt een opvolgrapport waarin de opleiding aangeeft hoe ze met de feedback van de experten aan de slag (zijn) (ge)gaan. Tot slot lees je ook een rapport van de meest recente jaarlijkse studentenbevraging.
Hieronder vind je de huidige planning voor deze opleiding. De publiek beschikbare rapporten zijn aangeduid met een *.
Academiejaar | Kwaliteitsbewaking op maat van de eigen regie |
---|---|
2019 | Goedgekeurde Toets Nieuwe Opleiding (TNO)* |
2021-2022 | Verkenning (gesprekken met studenten en werkveld) |
2022-2023 | Analyse (data-analyse en onderwijsscreening door kritische vrienden)* |
2022-2023 | Reflectie intern (kwaliteitsprofiel van de opleiding) |
2023-2024 | Optimalisatie (focus op prioritaire verbeteracties) |
2024-2025 | Spiegel extern (doorlichting door een NVAO-panel met afrondend accreditatiebesluit)* |
2025-2026 | Opvolging (monitoring van aanbevelingen door het onderwijsteam en de directie)* |
2029-2030 | Start volgende kwaliteitszorgcyclus |